vrijdag 24 oktober 2008

weekend



"het weekend, het weekend, wie kent het niet...." (Volumia, goede liedjes dat die hebben seg :))
Ik lig nu in mijn bed met mijn laptop. Lekker lui zal je zeggen, maar ik heb de hele dag voor school gewerkt hoor!
Er begint vooruitgang te komen in mijn report van PBG (Pepsi Bottling Group). Vandaag heb ik alle financiële ratios berekend en een interview (via internet) met de CEO samengevat. Komt dus in orde... 17 of 18 december moet ik het mondeling gaan voorstellen aan een jury. Dat gaat zoooooooo spannend worden!
Gisteren heb ik eerst samen met Mathilde en Anne-Laurence gegeten in mijn keuken. Ik denk dat iedereen een beetje raar opkeek in de keuken: ze hadden toch wel effe niet verwacht dat ik buiten engels en nederlands ook frans kon spreken. Tjakaaaa, verrassing!! :) Raar maar waar, ik kon mijn plan goed trekken. Ik heb wel meer geluisterd naar die twee tetters die tegen 500 per uur frans aan het praten waren dan dat ik zelf iets heb gezegd (tegen 3 per uur), maar ik verstond ze wel. Voelde goed seg :).
Daarna zijn we naar het Aros museum geweest. Het was gratis inkom, dus daar moet je dan van profiteren eh! Was super sjik. (foto's op facebook)
Om 9 uur de bus terug richting ASB genomen, want daar begon dan feestje in Klubben. Was lang geleden dat ik daar geweest was (om te feesten weliswaar, studeren doe ik daar genoeg). En het was weer plezant!
MAAR deze morgen deed het zooooo pijn aan mijn oren toen ik mijn wekker hoorde afgaan. Gevolg: ik sleur me al de hele dag van 'hot naar haar' :). Vandaar dat ik nu in mijn bed lig, met laptop.
Over een half uurtje ofzo ga ik alles hier afsluiten en lang lang lang slapen.
Ik moet morgen wel om 11.30 paraat staan, want dan ga ik sushi leren maken! woehoe!
slaapwel alweer :)

3 opmerkingen:

BOB zei

kimmy,
ik hoop da ge daar wa beter weer als hier hebt, ma op uw foto lijkt da wel dik in orde.
als ge morge hebt geleerd hoe ge sushi moet maken, moet ge da mij ook maar is lere in leuven;)

have fun en slaapwel X

Anoniem zei

Oooh sushi, keilekker kim, komt da es maken hier in Kopenhagen :D

kim zei

sushi komt in orde mannen ;)
kzal een groots buffet maken als we allemaal terug in leuven zijn en dan kunnen we ons erasmusverhalen vertellen :)
tot snel!
kus
en bob, het weer is hier ook gene vette zenne :)
het zonneke schijnt wel, ma koud dat het hier is seg! dedju!
kus