dinsdag 21 oktober 2008

goeie'morgen'

Ik ben net wakker...ook niet bepaald vroeg, zo tijdens een schoolweek :).
Maar ik kon niet slapen vorige nacht, het was VER SCHRIK KE LIJK! Nu ben ik wel redelijk goed uitgeslapen denk ik.
Vandaag komt de nieuwe flair weer uit in België, hooo, die moet ik weer missen. Gelukkig gaat ons mamaatje er voor zorgen dat die volgend weekend allemaal hier tot bij mij in Denemarken komen. Zooooo lief! Ik kijk er 293848028383902 keer hard naar uit! Ik ga zowiezo iets lekker koken voor als ze hier aankomen. Hoho, wordt fijn :).
Nu zou ik eigenlijk aan mijn schoolwerk moeten beginnen, maar daar heb ik allesbehalve zin in. haaaaaaaaa.
Ik ga gewoon een beetje relaxen tot 13 uur, me dan klaarmaken voor de les en er daarna een lap opgeven tot half 6 denk ik. Want dan ga ik met mathilde eten bij haar thuis.
tot de volgende keer!

1 opmerking:

Joeri Serruys zei

Mmmh, volgens mij bent ge u kookkunsten tot het uiterste aant drijven!