woensdag 22 oktober 2008

halfweg erasmus

Hoe raar, ik ben nu officieel halfweg Erasmus. Ergens voelt het of ik ben nog maar net hier, maar aan de andere kant lijkt het of ik moet morgen al naar huis vertrekken.
Voor de moment verkies ik het eerste gevoel. Het is hier veel te fijn, ik wil nog bijlange niet vertrekken! De vooruitzichten voor volgende week zijn super: drie halloweenfeestjes en mama, papa en sam (met joke :) ) die op bezoek komen. Ik kijk er super hard naar uit! Tegen dat ze hier arriveren ga ik er voor zorgen dat er iets 'fancy' klaar staat in de frigo om te eten. Maar het moet een verrassing blijven, dus ik kan het jullie hier nog niet vertellen!
Deze avond heb ik weer common dinner gehad. Deze keer waren het Martin en Mads (twee jongens) die voor 6 meiskes hebben gekookt. En ze hebben het goed gedaan! Menu was: gebraden kip uit de oven met kruiden, aardappelen in de oven met kruiden, champignons en een saus op basis van het kippenvocht (of hoe ze dat ook noemen). :)
Daarna weer allemaal samen het beruchte televisieprogramma gekeken (met behulp van Deens-Engelse vertaling). De vragen waren weer pittig! 'is er kans dat je de vader bent van een zwangere vriendin van je', 'heb je tot nu toe seks gehad met meer dan 80 meisjes', 'voel je je aangetrokken tot de vriendin van je broer',... en jaja, elke keer bleek het waar te zijn :). Tssss. Ze moesten zich schamen seg!
Morgenvroeg moet ik er weer vroeg uit, 7.20 uur. Het is twee weken geleden dat het nog zo vroeg was (uitgezonderd de dag dat we vroeg op de ferry moesten, maar dat was met alle plezier:)). Het gaat zoooooooooveel pijn doen. Ja se :).
Morgenavond feestje, dus daar kan ik naar uit kijken! Ik ga eerst voor 2 mensen koken (ze spreken beide frans, dus ik ga mijn best mogen doen om ze te verstaan na die twee maanden engels. Maar moet lukken eh!) en daarna gaan we naar Klubben. En misschien daar voor eerst nog naar een receptie ergens, maar daar weet ik het fijne nog niet van.
Goed, tijd voor mijn portie televisieseries!
slaapwel allemaal!

Geen opmerkingen: