dinsdag 18 november 2008

we gaan nog niet naar huis, belange nie belange nie,...


Goeie-dinsdag-avond allemaal!
Het feestje op zaterdag was enorm fijn! Even zot als het feestje van van vrijdag, maar dan met ballonnen ipv hoedjes :). Veel heb ik van zaterdag op zondag niet geslapen, maar het was meeeeeeeeeeeer dan de moeite. En jaja, ik wil nog belangen niet naar huis :)!
Zondagnamiddag zijn we terug gaan wandelen met mijn keuken en 's avonds heb ik goed geleerd.
Gisteren was het weer vroeg uit bed. Deed verschrikkelijk veel pijn na zo een weekend! Maar om 8 uur zat ik, jawel, in de les! Daarna naar de bib gegaan en goed gestudeerd voor de rest van de dag. Zo ging het vandaag ook een beetje: les, studeren, les en studeren. Daartussen, deze middag dus, heb ik weer soep gemaakt. Rarara welke soep... het is weer broccolisoep geworden :). VEEL te lekker! Dus er staan weer 7 porties soep in de frigo, eentje voor elke middag. Het brood dat ik van mama heb gekregen is bijna op, nog 2 sneetjes te gaan. Ho, wordt een pijnlijk afscheid. Dus brood bakken zal mijn volgende missie zijn, ergens voor donderdag ofzo denk ik.
Morgen heb ik infomeeting over de examens. Ben eens benieuwd wat ze gaan vertellen. Ergens heb ik al opgevangen dat al onze examens op internet doorgaan. Ergens bevalt me dat niet... Pen en papier vind ik nog altijd het fijnste. En tja, die pc moest maar is crashen tijdens mijn exaam!
Nu ga ik een beetje lezen en daarna tijd om weer in slaap te vallen.
Slaapwel Vlaanderen en Co!

Geen opmerkingen: