woensdag 19 november 2008

in bedje

Ja, het is wel degelijk 'in bedJE'. Wat mis ik mijn grote bed van thuis! Maar al bij al, dat doet me hier niet eerder vertrekken hoor ;). Mijn klein bedje ligt goed, goeie matras, goei kussen, goei zacht deken,...wat moet ge nog meer hebben voor 's nachts?!
Vandaag heb ik de hele dag in de bib gezeten. Ik heb er een goei lap op gegeven, want nu is economics zo goed als gedaan. Nog wel alles is herhalen en oefeningen maken, maar het zit redelijk in het kopke denk ik. Nu met de financiële crisis... het is met wat, met al die uitzonderingen die je dan extra moet leren! Maar ja, moeilijk gaat ook eh.
Om half vijf had ik "effe" een meeting ivm de examens. "Effe" bleek dus niet effe. Het heeft 1 uur en 40 min geduurd. En het was best wel saai! Ik weet ook wel dat ik niet moet afkijken bij iemand anders en dat ik mij moet gedragen op een mondeling examen, dat hoefden ze me echt niet nog eens te vertellen. Daarna had ik suuuuuuuuper veel honger. Ik ben dan rechtstreeks naar huis gegaan en heb onmiddellijk een tas soep warm gemaakt. Dat smaakte seg!
Om 7 uur hadden we weer gemeenschappelijk avondeten. Deze keer hadden Astrid en Bessy lasagne gemaakt, samen met een zelfgebakken pistolet en een slaatje. Was heerlijk! Ondertussen is mijn maag nog altijd aan het verteren...
Half tien is het nu, dus tijd om uit te bollen met een hoofdstuk in mijn boek en daarna in slaap te vallen, want morgen weer om 8 uur les.
Na de les mag ik morgen mijn examen assignemt voor aspects of denmark gaan ophalen. Dan krijgen we 2 voorstellen voorgeschoteld en met eentje daarvan moeten we het een week doen: paper schrijven! Komt dik in orde, want mijn vrienden uit Australië en Amerika gaan het allemaal een keertje nalezen. Handig toch, zo een uitgebreide vriendengroep :).
Zo, slaapwel allemaal!
Oh trouwens, misschien leuk om te weten, het gaat hier dit weekend sneeuwen!
Iemand jaloers? :)

1 opmerking:

Anoniem zei

Hier ligt ook sneeuw! neh.. ;)