zaterdag 22 november 2008

social club

Hier ben ik weer, na een goei twee dagen.
Afgelopen dagen waren een beetje hetzelfde: opstaan, ontbijt, les of leren, lunch, leren, avondmaal, leren, tv en slapen. Niet echt veel interessants aan. Maar toch...ik amuseer me hier nog enorm goed :).
Donderdag heb ik brood gebakken. Het is REDELIJK gelukt :). Niet geweldig goed, zeker niet vergelijkbaar met mama haar brood, maar het valt te eten. Goed (heeeeel goed :)) krokant vanbuiten en zacht vanbinnen. Een laagje confituur er op en hopla...perfecte lunch!
Gisteren avond heb ik samen met Astrid en Bessy een film gekeken. Ik kon mijn ogen bijna niet open houden. Het was duidelijk dat het vrijdagavond was, na zo een vermoeiende week.
Deze morgen ben ik vroeg opgestaan, want ik moest veel doen vandaag. Om 13 uur ben ik naar de andere kant van het stad gegaan. Daar had ik groupmeeting met de andere twee van mijn groep waar ik mijn report mee schrijf. Het was bij Tanya thuis. Was super fijn om zo nog is in een echt huis te komen; met living, keuken, tv, ...gezelligheid. En ze had koekjes en chocola op tafel gezet. Altijd heerlijk natuurlijk :). De chocola kon ik wel gebruiken, want we hebben daar maar liefst 4 uur zitten discussiëren wat wel en niet in het report zou moeten. Als ik eerlijk ben: het was echt muggenziften! Tot op het woord hebben we heel het report overlopen. Amaai! Kwas blij toen ik terug de bus op ging. Niet alleen omdat het zo lang duurde, maar ook omdat ik nog veel werk te doen heb vandaag.
Ik ben nu nog volop bezig, maar het vlot maar niet, vandaar dat ik effe een berichtje op mijn blog kom schrijven.
En straks....is het zo goed als een van de laatste grote feestjes met de exchange students. Vandaag was het sportsday, waar ik niet naartoe geweest ben, en nadien gaat iedereen naar Social Club. Ik ga straks, rond half elf ofzo, naar daar. Jaja, met de fiets! Ik hoop dat het niet weer sneeuwt, want dan heb ik er niks aan dat ik mijn haar straks nog even was. Ja se, je zit in Denemarken of je zit er niet! :) En ik zit er nog welgeteld 30 dagen! Djeezes, dat is compleet niet lang meer! Dus ik ga er zeker nog van genieten, zelfs al heb ik nu blok en massa's werk voor school!
een fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen: