vrijdag 5 december 2008

De Sint!!!

Het is een dagje te vroeg, maar de Sint is langs geweest hier!! Daarstraks ben ik mijn pakje op de post mogen gaan afhalen. Eigenlijk wilde ik daarna, omdat de winkel vlak naast de post ligt, nog een paar boodschappen gaan doen, maar ik kon toch niet meer wachten zeker om het open te gaan doen thuis.... Dus ik ben echt als een zot de berg afgekrost (excuseer voor het dialect maar het was veel te euforisch :)) en dan binnen gevlogen, een mes gepakt en mijn pakje opengedaan. Man man man, je kan je niet voorstellen hoe fijn het was om een brief van 'De Sint' te lezen! Kreeg er tranen van in mijn ogen!
(dus mama en papa, suuuuuuuuuuuuuuper hard dankuwel!)
De afgelopen dagen... daar effe meer over. De hele week was het weer blokken, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Dinsdag hebben Bessy en Astrid voor mij lasagne gemaakt, omdat ze vonden dat ik zo hard aan het studeren was en ze wilde me is verrassen :). Was echt fijn! EN het was nog geweldig lekker ook nog! Woensdag heb ik ze dan weer blij gemaakt met Belgische vidé, koninginnenhapje. Ik was ze maar aan het proberen duidelijk te maken wat vidé juist was, met alle mogelijke woorden, zelfs met de naam 'meal of the queen', haha, maar ze wisten maar niet tot het was. TOT op een moment dat Bessy zei: dit lijkt een beetje op vol-au-vent dat ik is in Frankrijk heb gegegeten....NATTUUUUUUURRRLIJJJKK, DAT woord...dat ik daar al niet de hele namiddag op was gekomen :). Toen werd alles duidelijk... Ze vonden het heerlijk! (dus mama, weer dankuwel :))
Gisteren heb ik nog maar is alleen gegeten: vis met worteltjes en aardappelen in de oven. Was lekker! En vandaag had ik dinner bij Tessie met nog 5 andere meisjes. Was heel gezellig! Witney had cake bij, dju dat was lekker! Maar net een stukje teveel van gegeten denk ik, want mijn maag op deze moment zegt: geen chocoladecake meer voor de rest van het jaar!' Almaar sjans dat dit jaar snel om is, want chocoladecake is veeeeeeeeeeeeeeeel te lekker :). Waarschijnlijk zal het er morgen, tijdens het internationaal kerstfeestje, wel weer terug in kunnen. hihi
Tja, onder de examens mag je je wel al eens het een en het ander veroorloven eh.
Zo, ik ga mijn laptopke dichtklappen en dan slapen!
Oh ja, deze morgen: ik DACHT dat mijn wekker afging, dus ik stond op, ging naar de badkamer, waste mezelf, deed mijn kleren aan, .... en toen dacht ik: effe checken hoe lang ik nu nog heb voor ontbijt (want ik had les om 8 uur) En wat bleek... het was begot 3.53 midden in de nacht! Mijn wekker was niet eens afgegaan (zag ik later). Ik snap het nog altijd niet :). Als ik dan ook al droom van leren en wekkers die afgaan... ja wadde. Dan is er wel echt iets met mij aan de hand. Tijd dus dat ik terug in mijn eigen land, in mijn eigen bedje, ZONDER WEKKER (vooral dit!) kan slapen. Ik kijk er stiekem naar uit!

Geen opmerkingen: