dinsdag 9 december 2008

en toen waren er nog maar tien...




Nog tien dagen te gaan, HOE VREEMD! Nu voelt het net of ik ben effe op vakantie en ik kom over tien dagen terug thuis. Tien dagen of 4 maanden...klein verschil. Maar ik voel het helemaal niet zo! Lijkt of ik ben nog maar net hier.
De laatste dagen ben ik hard aan het leren. Zaterdag mijn eerste examen. Om negen uur 's morgens moeten jullie allemaal een kaarsje laten branden eh :) (en liefst een goei kaarsje dat tot 12 uur 's middags kan blijven branden!)
Ik heb er wel een beetje schrik voor. Gisteren stomste les ooit gehad en dan ook nog is van het vak waar ik zaterdag examen van heb. Niet goed voor een Mellebeek-kopje hoor!
Vandaag mijn allerlaatste tutorial gehad, zo een les in kleine klasjes. Vrijdag mijn allerlaatste les in de aula en dan is het over! Toch voor de lessen, want examens zijn dan nog maar net begonnen :). In tien dagen moet er precies nog zoveel gebeuren! Gek hoor!
Ik heb enorm lekker gekookt deze avond, al zeg ik het zelf, hihi. Pasta met een saus van spinazie, broccoli en kippenstukjes. Op smaak gebracht met een belgisch kruidenpotje :).
Zo, tijd om nog een beetje verder te werken voor school.
Tot snel allemaal!
Aja, ik had zaterdag kerstfeestje op school (zie foto). Het was weer fijn! Lekker gegeten (wel rare dingen), het dessert was rijstpap!!! (lekker eh mama :))

Geen opmerkingen: