zondag 30 november 2008

nog 3 weken te gaan!

Goeie zondag middag allemaal! Ik ben al een tijdje wakker, want ik had groupmeeting deze morgen om half negen. 8.30 op een zondag --> je mag zeker zijn dat dat geen pretje was! Zeker niet als je redelijk laat in je bed lag omdat er een geweldig feestje was op zaterdagavond. Ik heb me weer super goed geamuseerd gisteren. Goed gedanst, gelachen,... Jaja, het zal zowat het laatste geweest zijn. Want ik zit namelijk midden in mijn blok! Maar als exchange student mag je je wel is een feestje extra permiteren eh :).
Deze week heb ik hard geleerd. Finance is nu ook zo goed als achter de rug. Wel nog 2 lessen daarvan, maar dat moet ik dan maar zien geleerd te krijgen de dagen vlak voor het examen, want nu moet ik mij bezig houden met management accounting, mijn laatste examen. Daar heb ik mondeling examen van en moet ik mijn report van Pepsi Bottling Group gaan voorstellen. Vandaag ga ik mijn presentatie proberen af te maken. Het moet SOWIESO (let op de schrijfwijze bernard :)) vandaag lukken. Maar, kleine barrière: big kitchen cleaning. pffff. Om 14 uur moet ik in de keuken staan, klaar om heel de keuken onderhanden te nemen. Zelfs in/achter/onder/op de frigo's moeten we kuisen. Of ik er zin in heb? Wat denkt ge nu zelf?! Op zondag kuisen: daar doen we niet aan mee eh :). Maar ik zal dan toch maar is een keertje een uitzondering moeten maken denk ik :).
Deze avond ga ik, jawel, alweer, sushi maken! Deze keer voor Astrid en Bessy, want ze zagen er echt al weken voor! Ik zeg niet nee, sushi is altijd OK. haha Ik zou echt in china kunnen leven (wat eten betreft toch)!
Oh ja, vrijdag was het de kerstparade in het stad. Dan kwam er zo een stoet van fanfare gedoe voorbij, met de kerstman voorop :). En van de de moment dat de kerstman ergens langs kwam, gingen de lichtjes in de straat aan. Was mooi hoor :). En al die kindjes die zo opkeken naar de kerstman...hoo, waar is de tijd!
Maar goed, kheb nog 45 minuten om al een stukje van presentatie te maken.
tot later!

1 opmerking:

Anoniem zei

8u30, laat me niet lachen, ik moest deze ochtend om 6u opstaan :-( .... en is sushi ni japans? :-p
tot binnenkort

delfine x