maandag 3 november 2008

daar gaan we weer

De week is weer begonnen! Deze morgen ging mijn wekker vroeg af. 'verdorie' zei ik! Maarja, niks aan te doen eh. Na de les ben ik in Klubben gaan studeren tot een uurtje of half een. Daarna naar huis gegaan om een overheerlijke broccolisoep van mama te eten met een verse snee brood (ook van mama :)). Smaakte natuurlijk super goed.
Daarna ben ik terug in actie geschoten, want mijn doel vandaag (60 blz leren) moet kost wat kost gedaan zijn straks. Voorlopig is er nog niet veel schot in de zaak, want ik kan me niet goed concentreren. Ach ja, je hebt zo van die dagen!
Dus ik ben dan maar mijn ticket voor naar Kopenhagen (dit weekend) gaan boeken. Daar kijk ik wel naar uit. Eindelijk zie ik de hoofdstad van het land waar ik nu toch al meer dan een dikke twee maanden zit. Het zal wel het allerlaatste weekend zijn dat ik me zoiets kan veroorloven, want daarna is het blok blok blok, alles geven tot het einde!!! Gaat snel gaan denk ik.
Deze nacht was het weer alleen slapen in mijn kamertje. Niet zo fijn :). Maar met al die spulletjes van thuis, die ze hebben meegebracht, voelde ik me toch een beetje thuis. Om eerlijk te zijn: ik wil nog belangen niet naar huis! Het is hier veel te fijn! En elke week leer ik nog nieuwe mensen kennen, enorm plezant!
Gisteren hebben we in de keuken allemaal samen film gekeken. Ik weet de titel al niet meer, maar het was een goeie film. Ik was enige exchange student, dus de tv stond goed hard (het waren Deense ondertitels en dat is nog altijd een beetje chinees voor mij, zeker als dat tegen 80 per uur op het scherm komt en even snel verdwijnt). Daarna in mijn bed gekropen en diep diep geslapen.
Zo, het is alweer 10 na 3, tijd om de volgende 10 blz te doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Doe dat nog goed !
Groetjes van 'T Krantje Veerle