vrijdag 3 oktober 2008

schoolweek weer om

Het is weer vrijdag. oeps!
Voor degenen die vinden dat ik veel te veel op stap ga: gisteren ben ik wijselijk thuis gebleven zodat ik vandaag fris en monter in de les zat. :)
Ik blijf erbij: onze prof van Economics II kan er geen ballen van! Uitleggen: nul komma nul, antwoorden op de vragen die we stellen: nul komma nul,... Echt verschrikkelijk! dus, ik lees gewoon heel de boek en zie dat ik het zelf in de hand heb. kim is slim. haha
Sewes is Mathilde hier, we gaan dan spaghettisaus maken, of toch allesinds de potten saus opwarmen en er een ajuintje bij schillen :). Want om 7 uur moeten we ergens zijn met onze pot spaghetti, dan gaan we met een 20 tal mensen samen eten. Iedereen brengt iets van eten mee, dus ze zullen wel niet klagen met onze spaghetti: eten genoeg!
Oei, Mathilde is al daar.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ga maar zo veel mogelijk op stap en geniet ervan!
dikke kus
Saar

Anoniem zei

dankuwel Saar! Zal ik doen!
kus