woensdag 1 oktober 2008

koud koud koud

Toen ik vandaag opstond, voelde ik het al: het zou een koude dag worden. En dat was het ook! Op dit moment zit ik met een dikke pull achter mijn laptop, sokken aan,...want de verwarming doet het precies (nog) niet zo goed.
Deze namiddag had ik 'Aspects of Denmark'. We zouden het vandaag hebben over Deense musical, dus ik keek er wel naar uit. Uiteindelijk was het net iets anders: we hebben de hele tijd naar muziek zitten luisteren, naar de prof die piano speelde, naar zingende mensen,... Maar het was wel fijn. En eens zo fijn omdat je weet dat je daarmee Wijsbegeerte mee vervangt :).
Over een kwartiertje moet ik gaan eten. Deze week is het de beurt aan Bessy om te koken, een Australisch meisje. Ze gaat iets met hamburgerbroodjes maken, die heb ik alvast zien liggen in de keuken. Kheb allesinds al wel een beetje honger!
Daarna weer allemaal samen het gekke tv-programma kijken waar telkens een Deen zich voor schut zet voor heel Denemarken (en iedereen die Deens verstaat). Dan ondervragen ze iemand die aan een leugendetector hangt. Maar echt geen normale vragen! Het zijn vragen zoals: ben jij de vader van het ongeboren kind van een meisje dat je via internet hebt leren kennen (de echte vriendin zit dan in de studio...), denk je dat je vriendin een slechte moeder gaat zijt, schaam je je voor je moeder,... En meestal zijn die erge vragen dan nog waar ook!
Maar goed, eerst nog 4 blz lezen in management accounting.

Geen opmerkingen: