woensdag 12 november 2008

nog 40 te gaan

Het is nu echt wel aan het afkorten (al is het toch nog wel een dikke maand), zeker nu ik aan het blokken ben voor mijn examens vliegt de tijd voorbij.
Deze morgen zat ik goed vroeg in de bib. Ik denk wel dat er een paar last van mij hebben gehad, want ik heb namelijk een goei 'valling' en dan moet je toch wel geregeld die zakdoek bovenhalen en is goed snutten. Tja, ze moeten er maar tegen kunnen :).
Om 4 uur ben ik uit de bib gegaan en ben ik boodschappen gaan doen om daarna een lekker soepke te maken. Mama had me onlangs een recept gestuurd van broccolisoep. En, het is gelukt! Ze smaakt echt lekker, maar toch wel een beetje anders dan thuis.
Sewwes ga ik nog 2 hoofdstukken economics doen, kost wat kost zal ik dat gedaan hebben vandaag! Gaat nog wel een paar uurtjes duren, maar MOET lukken.
Dus ik kan er maar beter aan beginnen.
Een fijne avond allemaal!
(en ik hoop voor jullie dat het daar niet zo hard stortregent als hier, miljaar seg!)

Geen opmerkingen: