zaterdag 11 oktober 2008

weekend

het weekend is halfweg, maar zo voelt het niet. Ik lig namelijk al de hele dag in bed. Beetje ziekskes vandaag. Maarja, die dagen kunnen hier in Denemarken ook voorkomen eh.
Gisteren had ik een verjaardagsfeestje, was heel fijn. Maar eens ik deze nacht in mijn bed lag, begon de miserie.... Geslapen heb ik niet echt. Maar goed dat het nu weekend is dat ik eens goed kan slapen en vooral ook kan uitslapen! (hopelijk wordt ik morgen niet wakker door de vervelende klokken van de kerk hier op 30 meter van mijn deur, maar ik vrees ervoor)
Ik ga nu een filmpje kijken en dan straks goed vroeg slapen. Ook wel eens gezellig eh!
Voor school werken zit er vandaag niet in, maar jammer vind ik het niet (deze week al genoeg voor school gewerkt, ik was het spuugzat!.
Ooit de film 'Big fish' al eens gezien? Een aanrader!

Geen opmerkingen: