maandag 13 oktober 2008

vakantie!


Deze week heb ik een soort van vakantie. Natuurlijk zijn er nog van die pipo's van leerkrachten die toch durven om les te geven en ja, zo eentje heb ik. Vandaag heb ik een les en vrijdag heb ik een les. Maar vrijdag ga ik niet gaan, want.... ik ga naar zweden!!! Kijk er naar uit! Ik ga Leo Lamont bezoeken, een vriend van TEW in Leuven. Ik ben super benieuwd hoe het daar gaat zijn. Of het daar ook zo duur is en of de mensen daar ook allemaal zo knap zijn :).
Morgen ga ik ook een tripje maken, naar Odense. Dat is het stadje van de beroemde schrijver H.C. Andersens, de schrijver van o.a. het lelijke eendje.
Woensdag doe ik dan een beetje werk voor school en donderdag op naar Frederikshavn, waar we de ferry nemen naar Gotenburg. Zaterdagavond ben ik terug, want dan is er een feestje voor Paul zijn verjaardag. Iedereen moet zich verkleden in zijn favoriet land. Wat het voor mij zal worden weet ik nog niet :).
Nu is het tijd om een douche te pakken, want mijn haar lijkt bijna op sliertjes in fritvet.
tot snel!

Geen opmerkingen: