zondag 7 september 2008

sunday!

Sunday en er was zon vandaag! Deed nog eens deugd om van de zon te kunnen genieten.
Deze morgen beetje uitgeslapen en daarna beetje tv gekeken. Rond 1 uur zijn we met 5 meisjes naar de Bilka geweest. Dat is een groot warenhuis waar ge echt ALLES kunt kopen. Iemand had een stijltang nodig, dus ginder gingen we dat absoluut wel vinden.
Daarna beetje Weeds zitten kijken bij Sara thuis. Twas een relaxed dagje vandaag. Kheb nu zelfs al mijn gezellige zachte joggingbroek aan. Klaar om sewes tv te kijken :). Morgen weer opstaan om 7.15 woooooow, veel te vroeg eh! Maar om 9.40 zit mijn lesdag er dan weer op. Dus heb nog een hele dag om vanalles te doen.
Kben klaar om mij in de zetel te settelen!
Trouwens: vandaag heb ik suuuuuuuuuuper lekker gekookt :). EN ik heb ontdekt dat sojasaus ECHT wel lekker is!

Geen opmerkingen: