woensdag 10 september 2008

halfweg week


Ik ben net terug van het centrum. Daar hebben we een meegedaan aan een quiz in Waxies (een pub). We weten niet of we gewonnen hebben of niet, want de rest van de meisjes wou niet meer wachten tot na de voetbal (dan pas gingen ze de uitslag bekend maken). Maar garantie zijn we gewoon gewonnen ;). Daarna terug bergop richting ASB. Daar nog effe Klubben binnengegaan met Ingrid: Portugal-Denmark. Het was 0-0 toen we daar zijn vertrokken. En als ik op mijn vrouwelijke intuitie moet afgaan: denemarken is nog slechter dan België qua voetbal :).
Nu ben ik net gewassen, tanden gepoetst,... klaar om in bed te kruipen! Maar natuurlijk niet voor ik nog een aflevering van het een of ander heb gekeken! Kheb morgen toch geen les, dus uitslapen :).
tot morgen ofzo!

endu tre maneder! (og ti dage)

oja, vandaag heeft er een japans meisje voor ons sushi gemaakt: suuuuuuuuuper lekker!

Geen opmerkingen: