vrijdag 26 september 2008

goeiemorgen


Het is nu vrijdagochtend. Mijn laatste les van deze week is net een uurtje voorbij. Het was Finance, best nog wel plezant.
Gisteren was het hier feestje in de common room, het thema was 90's. Twas er super gezellig. Kheb een tijdje zitten kickeren (tafelvoetbal :)), natuurlijk verloren. Daarna zijn we nog doorgegaan naar Klubben. Er was enorm veel volk! Voor de eerste keer buiten in de rij moeten aanschuiven om binnen te kunnen. Maar het was de moeite.
Vandaag ga ik een beetje leren, aangezien ik dat gistere niet heb gedaan. Gisteren was het namelijk suuuuuuuuuuuuper mooi weer hier. Ik heb heel de namiddag buiten liggen zonnen. Deed super veel deugd! 'S avonds zag ik dat ik een kleurtje had bijgekregen. Was fijn :).
Dus vandaag kruip ik wél achter mijn boeken (het weer is dan ook stukke slechter: mist, koud, ... ).
Deze avond gaan we lasagne maken en film kijken met de meisjes. Rustig avondje.
Veel plezier in het weekend allemaal!

Geen opmerkingen: