donderdag 28 augustus 2008

moe maar voldaan

Dag allemaal,

weer een dagje verder...
Gisteren eerste echte mega super grote party gehad, samen met de Denen. Er was best wel veel volk, 1200 om precies te zijn. Dus mensen genoeg om een klapke of danske mee te doen!
Het was western party (zie foto's op facebook ;)), met het bijhorende western eten: patatten in de schil met ribbekes (voor ons kim hadden ze een viske, zalm mmmmmmm).
rond een uur of zes sleurden ze de tafels aan de kant en begon het feest. Die Denen zijn echt gek, zeker zo met ne hoop samen. Ik vermoed dat ze al goed aangeschoten waren vooraleer het feest begon (ik kwam ze eerder die dag tegen in de Fakta, de plaatselijke winkel hier, en daar stond een mega rij met studenten die allemaal bier/sterke drank vast hadden). In de Klubben (in dit café wordt de grootste omzet door studenten gedraaid in Denemarken) was het dikke ambiance en twas er suuuuuuuper warm. (wa wilt ge met al die Denen...)
Wanneer je een trapje naar buiten nam kwam je een overdekt plein tegen, met oa een stier waar ge zo kon op gaan zitten voor het langst. Dan nog een trapje hoger had ge Plug Inn (ook een café van de universiteit). twas echt super! Aja, de dingen waar ik nu over praat zijn gewoon op school zelf, dus int zelfde gebouw. Das echt zot! Ge moet u dat voorstellen: je komt PDS binnen, aan de rechterzijde een trapje naar de beneden waar de 'grootste' fakbar van heel België is. Klinkt nie slecht eh ;).
Nu kom ik net van op restaurant met mijn groep. Kheb pasta met seafood gegegeten. En eerlijk gezegd, het ligt serieus op mijn maag! :)
Nu ga ik een beetje relaaaaaxen, want morgen is er weer een goei party, downtown ;)
tot morgen!

Geen opmerkingen: