maandag 25 augustus 2008

het begint....

Deze morgend zijn mama en papa vertrokken richting Veerle, het ECHTE Veerle. Was wel een beetje een pijnlijk afscheid. Maarja, het moest er ooit van komen. Nu sta ik er helemaal alleen voor. Maar ik ben er helemaal klaar voor!
Deze middag zijn we met een hoop erasmussers naar de IKEA gegaan met de bus. Twas er warm op! Bureaulampje gekocht, matje gekocht, schaar gekocht,... stuff like that ;)
En daarna zijn we, jaja, naar de ALDI gegaan! Er is echt vlakbij een aldi'ke waar ik toch wel alles kan kopen wat ik nodig heb. En wijn in brik :). heeeeeel handig voor als ge geen fles wijn per avond op uw eentje kunt opdrinken. (moet me ooit toch wel is lukken eh! Tegen dan koop ik mij een echte fles :))
Ondertussen heb ik al heel wat mensen leren kennen. Echt van overal ter wereld.
En tzijn coole mensen :)
Straks gaan we hier in onze gemeenschappelijke ruimte wat kletsen, drinken, pingpongen, kickeren,...
tot later!

Geen opmerkingen: