dinsdag 2 september 2008

2de schooldag zit er ook op.
Deze morgen kon ik lang uitslapen, want ik had pas les om 13.50 u. Rond 11 ben ik dan maar uit mijn bed gekomen en sportief beginnen doen :).
Om half 1 was het tijd voor mijn eerste was-sessie. Gelukkig had mama me alles uitgelegd: op hoeveel graden ik alles mocht wassen. Ja, inderdaad, ik schaam mij, want ik wist dat niet :).
Daarna heb ik mij geprepareerd om naar de les te vertrekken. Het was Economics II vandaag, macroeconoie dus. Man man man, ik mag al beginnen lezen en leren, want op 1 les hebben we alles herzien wat zij vorig jaar in Econmics I hebben gehad. En ik moet zeggen, ik wist er bijna niets meer van! Het was de economie van int eerste, die dikke groen/blauwe boek, met IS-LM curves enzo. haaa bah!
Dus, ik was rond half 4, toen de les gedaan was, een beetje minder goed gezind dan toen ze begon. Kben dan maar mijn boek voor een ander vak gaan kopen. Dat zie ik tenminste WEL zitten :).
De ASB bookstore is zoiets als acco: mega lange rijen waar iedereen met hopen boeken staat aan te schuiven. Het enige verschil: aan de kassa mag je een snoepje nemen :).
Oh ja, mss nog een ander verschil: de boeken kosten hier zowat het dubbele. Maar ze zien er wel sjik uit!
Nu ga ik een beetje koken. Het wordt vis met... iets :). Maar ik weet niet juist meer wat ik nog heb.
tot de volgende!

Geen opmerkingen: