zondag 17 augustus 2008

Nog even...

Net thuis van pukkelpop. Het was weer geweldig!
De gedachte dat ik op vrijdag 22 augustus België ging verlaten voor een tijdje, is voor een paar dagen weg geweest. Maar nu ik terug thuis ben, fris gewassen, rugzak geledigd,... dringt het opnieuw tot me door. Nog maar 4,5 dagen en het is zover.
Ik moet stilletjes aan is gaan denken hoe ik al mijn spullen ga verpakken om daar te krijgen, welke foto's ik mee zal nemen, welke schoenen hier thuis blijven en welke ik ga verslijten op de dansvloer in Denemarken, ... en nog zoveel meer.
Maar liefst van al, wil ik die paar dagen nog genieten van hier thuis te zijn en iedereen die ik graag zie in mijn buurt te hebben.

Ja ... het zal wennen worden om in een nieuwe omgeving te belanden, maar ik heb er zin in!

Geen opmerkingen: